Kom bij de ouderraad
Wil jij meer betrokken zijn bij de school van je kind? En vind je het leuk om mee te denken over wat er speelt binnen de school? Dan is de Ouderraad (OR) misschien iets voor jou!
Als OR-lid:
- denk je actief mee over de gang van zaken op school
word je betrokken bij ontwikkelingen binnen de school - neem je deel aan ongeveer 4 vergaderingen per schooljaar
- help je mee met het organiseren van een thema-avond
Waarom meedoen?
- Je blijft goed op de hoogte van wat er speelt
- Je leert andere ouders en de school beter kennen
- Je levert een waardevolle bijdrage aan de schooltijd van jouw kind
Ervaring is niet nodig, enthousiasme wel! Interesse of wil je meer weten? Neem gerust contact met ons op via ouderraad@noordgouw.nl. Samen maken we de Noordgouw nog leuker!